Sunday, 19 April 2015

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ‎




          12 - JANUARY - 2015, tarikh yang tak akan aku dapat lupakan sebab itu adalah tarikh aku kehilangan kau & sebab tarikh tu lah aku menangis tanpa henti. Sayang waktu aku tahu kau telah menghembuskan nafas terakhir, aku betul-betul terkejut & sebab menangis tu aku hampir pengsan maaf kan aku sebab aku telah ingkar janji, dulu aku janji aku tak akan menangis tapi terakhirnya aku menangis juga maafkan aku sayang aku terpaksa ungkir janji, dengan berita macam tu aku memang tak boleh tahan air mata aku dari menitis ke bumi. Sayang kau tahu tak waktu aku bagi tahu mama yang kau meninggal dunia sesuatu yang ajaib berlaku kau tahu tak mama pon menitiskan air mata mama buat-buat jadi kuat depan aku tapi aku dapat dengar suara dia berubah waktu dia cakap dengan aku dalam phone. Sayang pemergian kau betul betul meninggalkan kesan yang besar dekat semua orang. Tapi sayang kau tahu tak aku sunyi sangat- sangat waktu kau tak ada aku boring sangat-sangat kau tahu. Time kau ada kaulah yang selalu hibur kan aku yang selalu ada disamping aku. Tapi takpe aku ikhlas dengan pemergian kau sebab aku tahu kau happy dekat sana. 

           Waktu kau wafat untuk hari yang ke-40 mama kau bagi aku YASEEN dalam tu ada picture kau serious aku rindu gila dekat kau tapi apa yang aku boleh buat sebab ALLAH lagi sayang kau ALLAH tak nak kau buat dosa jadi dia ambil kau cepat-cepat ALLAH uji kau dengan ujian yang berat tapi kau hadapi dengan tabah aku bangga dengan kau. Tak lama lepas tu aku balik MALAYSIA aku bawa balik YASEEN tu sebab aku nak tunjuk dekat mama&papa aku & aku tak nak YASEEN tu rosak then aku simpan dekat bilik aku, kau nak tahu esok pagi aku bangun YASEEN tu dah hilang rupa-rupanya papa aku ambil bila aku nak ambil balik papa tak kasi aku ambil sebab dia nak YASEEN tu saat tu aku tahu yang papa sayang dekat kau. Rupanya kau dah ada didalam hati papa aku, tapi apa boleh buat manusia hanya merancang tetapi ALLAH yang tentukan. 

          Sayang jangn lupa dekat aku ya sayang biar walaupon kau dah pergi jauh dari aku tapi kenangan kita tetap masih segar dalam hati aku & percaya lah cakap aku biar Sejuta lelaki yang cuba untuk dapatkan aku kau tetap yang terbaik untuk aku pemergian kau tiada gantinya. YOU ARE MY NO.1. Aku sangat-sangat rindukan kau FAJRIN. Aku tak dapat nak ziarah kubur kau selalu sebab kubur kau jauh jadi aku hanya boleh kirimkan doa je untuk kau. I really really miss you.



~SELAMAT JALAN SAYANG KU~
© Broken Angel ❣ | Blogger Template by Enny Law